محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 3201

کسب درآمد ماهیانه 3000000 میلیون


با توجه به وضع اقتصادی این روزها و فشاری که روی هموطنان عزیزم هست به این فکر افتادم تا روشی را برای هوطنان عزیزم معرفی کنم تا بتوانم حداقل کمکی به شما هموطنان گرامی کرده باشم .و شاید بپرسید اگر میخواستی کمک کنی چرا رایگان این آموزش را قرار نداده ای که باید بهتون بگویم هرکسی برای علمی که دارد ارزش قائل و من هم از این موضوع مستثنا نیستم و از طرف دیگر هم از قدیم تا به حال به اثبات رسیده است که هر آنچه را که انسان رایگان بدست بیاورد رایگان هم از دست می دهد چون اصلا به آن توجهی نخواهد کرد و راحت از کنار آن می گذرد ولی اگر برای آن هزینه ای بپردازد برای آن وقت می گذارد .

شاید براتون جالب باشه که بدونید توی این روش می‌توانید به کسب درآمد بپردازید روشی که ما براتون آماده کردیم روش منحصر به فردی نیست ولی خیلی‌ها به این فکر نمی‌کنند که می‌شود از این طریق هم کسب درآمد کرد. شاید باورتون نشود که شما میتونید با روزانه ۸ ساعت کار بالغ بر روزانه ۱۰۰ هزار تومان درآمد داشته باشید.یعنی شما بدون هیچ سرمایه ای می توانید ماهیانه 3000000تومان درآمد داشته باشید.

در این روش شما نیاز ندارید که حتما مغازه ای داشته باشید، شما می توانید در منزل و بدون نیاز به امکانات بیشتر و فقط با داشتن یک کامپیوتر درآمد خودتون را به دست آورید. باید بهتون بگم درآمدی که بهتون میگم از کسب و کار های اینترنتی نیست ولی نیاز به اینترنت داره تا بتونید راحت به کسب درآمد خودتون برسید.

توضیح خیلی مهم

محاسبات موجود در آموزش و توضیحات بالا براساس کمترین و بدبینانه ترین حالت محاسبه شده است که در حالت خوشبینانه و نرخ های موجود در بازار میتوان درآمدی تا حدود6000000میلیون تومان در ماه از طریق این آموزش بدست آورید .

سوالات متداول

1- آیا برای کسب درآمد از این روش نیاز به حتما 8 ساعت کار می باشد؟

خیر.شما می توانید به هر اندازه که می خواهید وقت بگذارید ولی اگر روزانه 8ساعت وقت بگذارید درآمد ماهیانه 3 میلیون تومان خواهید داشت و اگر 4 ساعت وقت بگذارید درآمد ماهیانه 1500000تومان خواهید داشت . پس بر مبنای ساعتی که وقت می گذارید درآمد خواهید داشت.

2- برای کسب درآمد از این روش نیاز به چقدر سرمایه می باشد ؟

اگر کامپیوتر شما دارای امکانات کاملی باشد یعنی دارای اینترنت و یک هندزفری یا میکروفن باشد شما نیاز به هیچ هزینه ای نخواهی داشت ولی اگر این موارد را نداشته باشد فقط هزینه تهیه اینهارا خواهید داشت .

3- آیا کسب درآمد از این روش واقعی است ؟

بله .کسب درآمد از این کاملا واقعی می باشد .جهت اثبات این موضوع میتوان از عنوان در نظر گرفته شده به این نتیجه رسید که عنوان های جعلی موجود در اینترنت مثل کسب درآمد روزانه 3میلیون تومان و درآمد میلیاردی بدون سرمایه و... را دارا نمی باشد پس احتمال واقعیت داشتن این موضوع بیشتر روشن می شود .

4- آیا بازگشت وجه واقعیت دارد ؟وتا چه زمانی می توانم درخواست بازگشت وجه بدهم؟

بله.بازگشت وجه کاملا واقعیت دارد و اگر شما پس از خرید این کتاب متوجه شدید که موضوع های داخل آموزش واقعیت ندارد و نمی توان به آن درآمد رسید کل وجه پرداختی به شما پرداخت خواهد شد و مدت زمان درخواست بازگشت وجه حداکثر 24 ساعت می باشد.

 

 

 

5-آیا می توان از این روش یک شبه پولدار شد ؟

خیر.درصورتی که شما می خواهید یک شبه پولدار شوید به شما توصیه می کنم اصلا از این روش استفاده نکنید و محصول را نخرید .چون به هیچ عنوان امکان پذیر نیست ولی اگر می خواهید به درآمد یک مهندس برسید یعنی ماهیانه 3 میلیون تومان ،می توانید از این روش استفاده کنید .

 

این کتاب آموزشی شامل چه چیزهایی نیست !

-کسب درآمد های اینترنتی

-فروش فایل و..

-همکاری در فروش و..

-روش های موجود در اینترنت و...

-کسب درآمد از باینری آپشن

-فارکس

-وبلاگ نویسی

-تولید اپلیکیشن

و....

تعداد صفحات آموزش 12صفحه و به صورت pdf ارائه می گردد و می توانید بلافاصله پس از پرداخت آموزش را دانلود نمایید

قیمتی که برای این آموزش در نظر گرفته شده درآمد فقط کمتر از 2ساعت کار در این آموزش می باشد. پس از اگر واقعا بیکار هستید یا نیاز به شغل دوم دارید این فرصت را از دست ندهید .

قیمت این آموزش به ارزش 18 هزار تومان است که می توانید به مناسبت افتتاحیه این فروشگاه تا پایان سال97 به مبلغ 9000 تومان خریداری نمایید .


مبلغ واقعی 63,600 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 31,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 208

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما